Methodological work

Зображення
Body

The methodological work of the cycle commission on natural science disciplines of the training department is an integral part of educational activities and one of the main activities of the teaching staff and the head of the classroom. The main purpose of the activity is to improve the professional skills and creative potential of teachers, to develop innovative activities of the teaching staff. The coordinator of the methodological work of the cycle commission is the head of the study room Natalia Romanivna Tikhotska.

Основними напрямками методичної роботи є: 

  • надання методичних консультацій викладачам, курсантам, працівникам інших циклових комісій; розробка, апробація та впровадження освітніх технологій, інноваційних методик у освітню діяльність;
  • створення збірників методичного забезпечення навчальних дисциплін;
  • розробка й упровадження в практику роботи циклових комісій методичних рекомендацій, положень щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців;
  • сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача, створення організаційних умов для безперервного фахового підвищення кваліфікації педагогів; удосконалення методики, форм та технологій проведення всіх видів навчальних занять;
  • вивчення й узагальнення позитивного педагогічного досвіду викладачів циклової комісії;
  • робота з молодими викладачами;
  • допомога в підготовці викладачів до атестації;
  • розробка пропозицій щодо вдосконалення освітньо-професійних програм підготовки військових фахівців, вимог до системи забезпечення якості вищої освіти, навчальних і робочих навчальних планів, програм і робочих програм навчальних дисциплін. 

Основними формами методичної роботи є: 

  • засідання циклової комісії;
  • навчально-методичні семінари; показові, відкриті, пробні, інструкторсько-методичні заняття; методичні консультації;
  • розробка і вдосконалення навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін; виставки педагогічних досягнень викладачів;
  • проведення контролю навчальних занять;
  • проведення педагогічних експериментів і втілення їх результатів в освітній процес, вивчення та реалізація в освітньому процесі вимог керівних документів, передового педагогічного досвіду та досвіду бойової підготовки військ (сил).