Методична робота

Зображення
Вміст

Методична робота циклової комісії з природничо-наукових дисциплін відділення підготовки є складовою частиною освітньої діяльності та одним з основних видів діяльності викладацького складу та завідувача навчального кабінету. Основною метою діяльності є підвищення професійної майстерності та творчого потенціалу викладачів, розвиток інноваційної діяльності педагогічного колективу. Координатором методичної роботи циклової комісії є завідувач навчального кабінету Тихоцька Наталія Романівна. Основними напрямками методичної роботи є: надання методичних консультацій викладачам, курсантам, працівникам інших циклових комісій; розробка, апробація та впровадження освітніх технологій, інноваційних методик у освітню діяльність; створення збірників методичного забезпечення навчальних дисциплін; розробка й упровадження в практику роботи циклових комісій методичних рекомендацій, положень щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців; сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача, створення організаційних умов для безперервного фахового підвищення кваліфікації педагогів; удосконалення методики, форм та технологій проведення всіх видів навчальних занять; вивчення й узагальнення позитивного педагогічного досвіду викладачів циклової комісії; робота з молодими викладачами; допомога в підготовці викладачів до атестації; розробка пропозицій щодо вдосконалення освітньо-професійних програм підготовки військових фахівців, вимог до системи забезпечення якості вищої освіти, навчальних і робочих навчальних планів, програм і робочих програм навчальних дисциплін. Основними формами методичної роботи є: засідання циклової комісії; навчально-методичні семінари; показові, відкриті, пробні, інструкторсько-методичні заняття; методичні консультації; розробка і вдосконалення навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін; виставки педагогічних досягнень викладачів; проведення контролю навчальних занять; проведення педагогічних експериментів і втілення їх результатів в освітній процес, вивчення та реалізація в освітньому процесі вимог керівних документів, передового педагогічного досвіду та досвіду бойової підготовки військ (сил).