Маркетинг та менеджмент: навчальний посібник

Зображення
UDC+

ББК 65.050я73

К58

Автор(и)
Є. В. Крикавський
Т. І. Данько
Н. Б. Ярошевич
Бібліографічний Oпис

Маркетинг та менеджмент: навч. посібник / Є. В. Крикавський, Т. І. Данько, Н. Б. Ярошевич; за наук. ред. С. В. Князя. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. - 96 с.

Анотація

Розглянуто сутність та значення маркетингу, маркетингову інформаційну систему, маркетингові дослідження, організацію управління маркетинговою діяльністю, сутність і систему маркетингового планування, маркетингові стратегії в управлінні, контроль та аудит маркетингової діяльності. 

Буде корисним для студентів та викладачів ВНЗ.