
Маркетинг : [навчальний посібник] / С.В. Ковальчук, В.Л. Карпенко, Л.М. Коваль, Р.В. Бойко, Л.А. Бичікова та ін; за ред. канд. екон. наук Ковальчук С.В. - Львів : Новий Світ - 2000, 2016. - 679, [1 ] с.
Навчальний посібник підготовлений на основі вітчизняних і зарубіжних наукових розробок з теорії та практичного застосування маркетингу. Він є однією з перших спроб обґрунтувати ставлення до маркетингу не лише як до інструменту ведення бізнесу, але і як до самостійної та повноцінної наукової течії. У посібнику у логічній послідовності розкрито основні питання теорії маркетингу. формування його основних елементів та інструментарію. Визначено особливості його застосування в Україні, розглянуто головні тенденції розвитку сучасного маркетингу. Основні положення кожної теми ілюстровано схемами і таблицями. Кожна тема закінчується переліком питань для самоконтролю та тестовими завданнями, які дають можливість читачу узагальнити пройдений матеріал і визначити рівень його засвоєння. Наприкінці теоретичної частини наведені задачі та методика їх розв'язку, що додає посібнику практичної цінності.
Для студентів, викладачів, наукових співробітників та аспірантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, слухачів вищих шкіл бізнесу, практикуючих маркетологів та керівників середньої та вищої ланок.